nedeľa 10. apríla 2016

Keď Vás SIEŤ podrží .-) - môj nový príspevok



Spomínam si na nákupy mojej mamy. Ako dieťa som totiž obdivovala, keď i pri nečakanom nákupe bola z kabelky mojou mamou vytiahnutá tzv. nákupná SIEŤka, ktorá svojou  pružnosťou umožnila uložiť do nej celý nákup. Bola takmer neviditeľná, pružná a teda akurátne objemná, ale i dostatočne pevná, keďže držala pokope jednotlivé kusy tovaru. Časom a používaním sa niektoré jej oká natrhli, ale stále preukázala svoju funkčnosť, kým sa neopravila. Obdobie takýchto sieťok sa takmer vytratilo i vďaka nákupom do kufra auta vo veľkých obchodných reťazcoch.


Môj život však výrazne ovplyvnili iné SIETE J

AKO?  TO SA DOZVIETE, KEĎ SI PREČÍTATE MôJ NOVÝ PRÍSPEVOK na:

http://www.maslev.eu/index.php/sk/blog1/255-ked-vas-siet-podrzi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára