štvrtok 16. júla 2015

FOTKA


FOTKA

Včerajšok ma dostal, namiesto toho, aby som od úžasu onemela... sa naopak u mňa znova objavil spisovateľský syndróm, ktorý sa prejavuje fejtónovou formou. Technicky sa naša nová stránka www.maslev.eu ešte ladí... ale pre tých, ktorí si na ňu začínajú zvykať malý úrovok z blogu AHa!

"Nikto sa nepýtal, či chcem žiť, ale keď som už na svete, tak sa Vám chcem v plnej kráse ukázať. Nádherná panoráma historického mesta...to som ja. Mám aj kámošku s menom FOTEČKA.... Júúúj, tá je naozaj krásna...matka príroda nestvorená ľudskou rukou, ktorá by tu mala byť pre všetkých na veky vekov... Prepáčte, zatiaľ sa hanbím a v tomto príspevku sa Vám neukážem. Pýtate sa prečo? Vlastne ani neviem. Niekto konkrétny ma odfotil a týmto aktom sa stal mojim fotorodičom. Súhlasom umožnil, aby som sa ukázala verejnosti... Ibaže to dovolil len niekomu a nie všetkým. Cítim sa teda zmätená, či naozaj len niekto môže vidieť moju krásu najmä, ak mojou úlohou má byť priblíženie regiónu a túžim pritiahnuť nielen Vaše oči, ale i Vaše kroky a potom i srdcia, keď ma zažijete naživo. "
TOĽKO ÚRYVOK a celý článok nájdete na 

http://www.maslev.eu/index.php/sk/blog1/167-blog2

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára