nedeľa 6. septembra 2015

ZASPALA SOM?

Ľudia moji, ZASPALA SOM. Asi sa to stáva i Vám, najmä v tomto období, kedy prelaďujeme systémy dovolenkové na tie pracovné. Ja som si však popravde iba tak trochu popoludní zdriemla. Prisnil sa mi sen. Ten, kto má pozná,  vie, že moje sny bývajú veľmi, veľmi živé a následne sa mnohé i v určitých súvislostiach stanú J. Ako napríklad naša stratégia s názvom „Levočský región – perla Spiša... A sen sa stane skutočnosťou!“ V roku 2007 bola príprava integrovanej stratégie rozvoja územia a jej podpora utópiou, dnes je to ukončená realita.

Tentokrát sa mi však prisnili AMAZONky. Zdroj wikipedia k tomuto pojmu udáva: Boli národom, ktorému vládli ženy. Amazonkám vládla vždy kráľovná, ktorá ich viedla aj do boja, kde bojovali rovnako obratne a statočne ako muži. Verejná moc zostávala tiež v ich rukách. Naopak muži viedli domáci život s povinnosťami, aké zastávali inde vydaté ženy. Fu, to ostatné radšej neprepisujem, som rada, že to bol iba sen J..., aj keď si nie som celkom istá a  história sa pomerne často opakuje. 

Viac na: http://www.maslev.eu/index.php/sk/blog1/222-zaspala-som

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára