nedeľa 2. augusta 2015

Je nula na účte naozaj problém?


Som na nule. Nie, nie nepatrím medzi nuly. Nie som ani bez domova. Dokonca som neinvestovala do označenia sociálneho zariadenia zvaného 00. Nulu mám aktuálne na firemných účtoch. A tak musím priznať, že na prvý a dokonca na druhý pohľad sa zdá byť nula na účte ozajstným problémom pre mnohých. Možno ste podnikateľ, ktorý akosi stratil dych (zakázky, klientelu) alebo ste zamestnanec tesne pred výplatou, prípadne človek, ktorý  dobrovoľne nedobrovoľne leští kľučky na úrade práce.
Určite si však pri pomyslení na svoje finančné účty vedené v bankách povzdychli zástupcovia mnohých občianskych združení na Slovensku a možno i v ČR. Iste sú aj také združenia, ktoré i zabudli, že nejaký ten finančný účet majú. Mnoho neziskových organizácií je na tom podobne. S jediným rozdielom. Nulu na účte majú takmer ako trvalý jav, občas malá číselná zmena.  Len malé percento z nich, vie totiž z tejto nuly vyťažiť maximum.
viac prečítate na http://www.maslev.eu/index.php/sk/blog1

1 komentár:

  1. „Benjamin Briel Lee bol za každých okolností veľmi profesionálny a neustále ma informoval o všetkom, čo sa deje. Keby som mal nejaké otázky, bol vždy pripravený odpovedať. Bol to môj prvý nákup domov, o procese pôžičky som toho veľa nevedel, veľmi ľahko pochopil veci, o ktorých som mal otázky. Veľmi sa mi páčilo pracovať s ním. “
    Je to úverový referent pracujúci so skupinou investorov, ktorí sú ochotní financovať akýkoľvek projekt alebo vám požičiavajú akúkoľvek sumu s veľmi nízkym úrokom. Kontakt Benjamin Briel Lee E-Mail: Lfdsloans@outlook.com Whats-App Number: + 1-989 -394 - 3740.

    OdpovedaťOdstrániť