utorok 23. februára 2016

Ako v zdraví prežiť byrokraciu!

Dnes mi akosi idú pod ruky komicko-satirické momenty. Pri hľadaní materiálu do pripravovaného e-booku práve k partnerskej spolupráci a lídrovaniu v komunite, mi pod ruky vošla kniha "Ako v zdraví prežiť byrokraciu!" S odstupom času som sa pobavila a pousmiala na vlastnom debutovom dielku v satirickom tóne z čias, kedy som si myslela, že byrokracia v skrátenom období štrukturálnych fondov (roky 2004-2006), kedy sme sa podľa slov úradníkov "učili", už nemôže byť prekonaná... Hold s odstupom 10 rokov sme ju niekoľkonásobne prekonali a stále sa podľa slov úradníkov učíme smile – emotikon. Čo myslíte, kolegovia? Táto knižočka má celkom 116 strán a nemám ju zachovanú v elektronickej podobe smile – emotikon... Ale nejakých 50 výtlačkov som ešte objavila... Kto by mal záujem sa ku nej "zakúpením prepracovať" napíšte do fb správy alebo rovno na hradiska@maslev.sk smile – emotikon






 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára